دل نوشته
مدير سايت: نفســـــم مریــــــم

دل نوشته

آدم باید عین مرسوله پستی سفارشی باشه …
یکی باشه همیشه تحویلش بگیره ، بگیرتش تو بغل !
امضا هم بده که تحویل گرفته شده و پس گرفته نمی شود …

*

*

*

*

*

عشق ِ من ! :
بیا !
قول می دهم که :
قایقت شوم ؛
تو فقط بادبانم باش ! …
بگذار هر چه حرف پشت سرمانم می زنند ،
باد ِ هوا شود ؛
و دورمان کند
از این آدم ها … !

*

*

*

*

*

 صدای قلب نیست
صداس پای توست
که شب ها در سینه ام می دوی
کافی است کمی خسته شوی
کافی است کمی بایستی…

*

*

*

*

*

 صفای دلت را به رخ آسمان میکشم تا به زیبایی مهتابش ننازد
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
مداد به دست میگیرم
صفحه ی سفید کاغذ
می خواهم از تو نقشی بکشم !
چشم ؛ چشم دو ابرو …
تا همین جا کافی ست !
می نشینم سیر
نگاهـت میکنم !
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
چه زخم هایى بر دلم خورد تا یاد گرفتم …
هیچ نوازشى
بى درد نیست …
*
 
*
 
*
 
*
 
*

جز یاد خودت هیچ خیالی به سری نیست / از سر نرود فکر تو چون مختصری نیست
آنگونه مرا کرده دو چشمان تو جادو / کز خود شده ام بیخود و از من اثری نیست

 

*

*

*

*

*

 مرا کجا صدقه کرده ای که مدام بلای بی تو بودن سرم میاد !  
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
جنگل جانم را به آتش میکشانى با چشمهایت …
وقتى که چشمانت را مى بندى و باز بر من خیره میشوى
خاکستر میشود تمام دلواپسى هایم …
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
آدمها هرچقدر بزرگتر میشوند
دلشان بیشتر بغل میخواهد
حتى بیشتر از وقتى که کودک بودند !
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 

چقدر نگاه کردن به چشم هایت واگیر دارد!
هر بار که نگاهت می کنم پر میشوم از عشق..! 

 

*

*

*

*

*

 بی تو خورشید دلم رهگذری ظلمانی ست / آخرین پنجره ام در خطر ویرانیست
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
دلم ...



دلم دستانی مهربان میخواد که دستامو بگیره.

دلم پاهایی رو میخواد که کنارش قدم بزنه.

...

دلم یه نگاه میخواد!
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
نقـش یـــک درخــت خشک را
در زنـدگی بازی میکـنم
نمیـدانم که بایـد چشم انتظار بهار باشم
یا هیزم شکن پـیــر…
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
عشق فراموش کردن نیست ،بخشیدن است
گوش کردن نیست ، درک کردن است
دیدن نیست ، احساس کردن است
جا زدن و کنار کشیدن نیست صبر کردن و ادامه دادن است
حتی تنها . . .
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است
دوست داشتن را باید کشف کرد ؛
درک کرد ، و از آن لذت برد …
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
ﻣﻦ ﺁﻧﭽﻪ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺮﺩ
ﯾﺎ ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﻮﺍﻧﺪ
ﻫﺮﮔﺰ ﻧﻤﯽ ﭘﺮﺳﻢ
ﻫﺮﮔﺰ ﻧﻤﯽ ﭘﺮﺳﻢ ﮐﻪ : ﺁﯾﺎ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺭﯼ ؟
ﻗﻠﺐ ﻣﻦ ﻭ ﭼﺸﻢ ﺗﻮ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ ﺑﻪ ﻣﻦ : ﺁﺭﯼ
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
وقتـی یه زن ســیگار کشید
یعنــی دیگه گریه جواب نمیده
و وقتی مــردی اشک ریخت
بدون کار از ســیگار کشیدن گذشته . . .
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره سايت

  • * حــــــــــــــــــکمران * شـــــــــــــــیبان *

    مریمم عمر منه ، نباشه میمیرم !

تصاوير منتخب 2

* حــــــــــــــــــکمران * شـــــــــــــــیبان *

عاشقانه هایی پیش کش به مریمم

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت